Schooltijden

Op onze school hebben wij een continurooster. Onze schooltijden zijn alle dagen van 8.30 – 14.00 uur voor alle groepen. Behalve op de vrijdagmiddag, dan zijn de leerlingen van de groepen 1 en 2 om 12.00 uur vrij.

Onze school is ’s ochtends via de hoofdingang vanaf circa 8.00 uur open voor ouders die even snel wat door of af willen geven aan de leerkracht of de directie.

De kinderen van groep 1 & 2 mogen ’s ochtends om 8.20 uur bij de 1e bel zelfstandig naar binnen.

De leerlingen van groep 3 t/m 8 mogen om 8.20 uur bij de 1e bel naar binnen via de zij-ingang van de middenbouw of de hoofdingang.

Op het moment dat om 8.30 uur de 2e bel gaat, zijn alle kinderen in de klas en beginnen de lessen.

Leerlingen nemen voor zowel de ochtendpauze (fruit/boterham) als voor de lunch (boterham/drinken) eten en drinken mee naar school.