Altijd op de hoogte

De ouders zijn onmisbaar voor onze school. Door intensief samen te werken, kunnen we onze leerlingen nog beter begrijpen en helpen. Samen weten we veel meer. Bovendien praten we op de Esch het liefst met in plaats van over elkaar. Onze ouder-kindgesprekken zijn daar een mooi voorbeeld van.

We willen dat ouders altijd en snel de juiste informatie krijgen. Daarom werken we met het ouderplatform social schools. Op dit platform worden interessante berichten geplaats. Per groep kunnen ouders zien wat er speelt. Leuke momenten, relevant nieuws en belangrijke gebeurtenissen delen we op deze pagina. Een soort social media, maar dan voor de school. Met een belangrijk verschil: social schools is afgeschermd en volledig veilig. 100% privacy-proof dus.

Bij het aanmelden kun je het e-mailadres opgeven waarmee je wilt inloggen. Vanaf dan kun je onder jouw loginnaam direct naar je eigen social schools-groep. Je kunt inloggen op de website van de Esch. Maar nog makkelijker is het natuurlijk om de app te downloaden. Zo check je overal met je smartphone het laatste nieuws op school.